Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Вартість доставки для покупця Залежно від суми замовлення від 80,00 грн для замовлень до 1 000,00 грн В іншому разі – від 200,00 грн
- Доставка здійснюється службою УкрПошта по всій території України Залежно від суми замовлення від 70,00 грн для замовлень до 1 000,00 грн В іншому разі – від 200,00 грн
- Вартість доставки 200.00 ₴.Доставка кур'єром здійснюється службою Нова Пошта по всій території України
- Безкоштовно
- Вартість доставки 200.00 ₴.Доставка за адресою здійснюється Новою Поштою по всій території України
- Вартість доставки 200.00 ₴.Доставка за адресою здійснюється службою УкрПошта по всій території України
Способи оплати
- Пром-оплата - засіб онлайн оплати, який дозволяє оплатити замовлення карткою будь якого банку.
- передплата 200 грн обовязкова якщо замовлення до 1000 грн , від 1000 грн передплата 20 %
- При самовивозу зі складу
- Оплата на р/р
Гарантія:
ГАРАНТІЯ
1.1. Гарантія поширюється на всі продукти, вироблені компанією ikea_-house,. Гарантійний термін починається з дати придбання виробу першим покупцем і становить:
12 місяців
1.3. Дані умови гарантії є загальними для всіх договорів. Винятком є угоди, в яких з клієнтом узгоджені індивідуальні умови (наприклад: термін гарантії, максимальні навантаження, вимоги до дефектів і т.д.).
2. Винятки:
Гарантія не поширюється на продукти в випадках:
- природного зносу продукту;
- природного зносу окремих елементів продукту (фасадів,комплектуючих ,кріплень і т.д);
- наявності механічних пошкоджень, що виникли в результаті експлуатації продукту;
- наявності пошкоджень, що виникли в результаті недотримання правил використання та експлуатації виробу;
- наявності пошкоджень, що виникли в результаті неналежної транспортування або переміщення продукту з вини клієнта;
- наявності пошкоджень, що виникли в результаті використання продукту в екстремальних погодних умовах;
- наявності ознак ремонту або внесення змін в конструкцію продукту;
- незначних відмінностей в структурі та кольорі окремих елементів продукту або продуктів з різних партій;
3. Не гарантійні випадки
Претензії до зовнішнього вигляду продукції, зумовлені характерними особливостями природних матеріалів, не приймаються. Неоднорідність кольору і фактури шпону, дерева,; незначне розбіжність фактури дерева, а також смуги, точки, сучки, характерні для натуральної деревини не є виробничими дефектами, а свідчать про природне походження використовуваних матеріалів.
До даної категорії не гарантійних випадків також відносяться будь-які зміни зовнішнього вигляду оздоблювальних матеріалів, що виникли в процесі використання продукції внаслідок впливу ваги і тепла а, а також надмірної вологості: складки, лискучі області, потертості, зміна і втрата кольору, плями і т.д .
Також не відносяться до гарантійних випадків:
- невеликі відмінності у, розмірі, товщині, ширині, фактурі і кольорі окремих елементів, за умови відповідності таких відмінностей чинним стандартам;
- - пошкодження продукції, викликані порушенням правил використання продукту, визначених виробником в «Інструкції по збірці і експлуатації».
4. Обмеження щодо дії гарантії:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на додаткові претензії, пов'язані з вимогами про відшкодування шкоди за непрямі, непрямі або випадкові збитки, спричинені пошкодженням продукції. Гарантійні зобов'язання виробника поширюються тільки на виробничі дефекти.
В рамках процесу розроб
1.1. Гарантія поширюється на всі продукти, вироблені компанією ikea_-house,. Гарантійний термін починається з дати придбання виробу першим покупцем і становить:
12 місяців
1.3. Дані умови гарантії є загальними для всіх договорів. Винятком є угоди, в яких з клієнтом узгоджені індивідуальні умови (наприклад: термін гарантії, максимальні навантаження, вимоги до дефектів і т.д.).
2. Винятки:
Гарантія не поширюється на продукти в випадках:
- природного зносу продукту;
- природного зносу окремих елементів продукту (фасадів,комплектуючих ,кріплень і т.д);
- наявності механічних пошкоджень, що виникли в результаті експлуатації продукту;
- наявності пошкоджень, що виникли в результаті недотримання правил використання та експлуатації виробу;
- наявності пошкоджень, що виникли в результаті неналежної транспортування або переміщення продукту з вини клієнта;
- наявності пошкоджень, що виникли в результаті використання продукту в екстремальних погодних умовах;
- наявності ознак ремонту або внесення змін в конструкцію продукту;
- незначних відмінностей в структурі та кольорі окремих елементів продукту або продуктів з різних партій;
3. Не гарантійні випадки
Претензії до зовнішнього вигляду продукції, зумовлені характерними особливостями природних матеріалів, не приймаються. Неоднорідність кольору і фактури шпону, дерева,; незначне розбіжність фактури дерева, а також смуги, точки, сучки, характерні для натуральної деревини не є виробничими дефектами, а свідчать про природне походження використовуваних матеріалів.
До даної категорії не гарантійних випадків також відносяться будь-які зміни зовнішнього вигляду оздоблювальних матеріалів, що виникли в процесі використання продукції внаслідок впливу ваги і тепла а, а також надмірної вологості: складки, лискучі області, потертості, зміна і втрата кольору, плями і т.д .
Також не відносяться до гарантійних випадків:
- невеликі відмінності у, розмірі, товщині, ширині, фактурі і кольорі окремих елементів, за умови відповідності таких відмінностей чинним стандартам;
- - пошкодження продукції, викликані порушенням правил використання продукту, визначених виробником в «Інструкції по збірці і експлуатації».
4. Обмеження щодо дії гарантії:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на додаткові претензії, пов'язані з вимогами про відшкодування шкоди за непрямі, непрямі або випадкові збитки, спричинені пошкодженням продукції. Гарантійні зобов'язання виробника поширюються тільки на виробничі дефекти.
В рамках процесу розроб
Передоплата 200 грн