Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
ПОВЕРНЕННЯ Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів , який дає вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Оскільки ikea_-house орієнтована на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо вважати цей час не з дня замовлення і оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару на пошті або з дня доставки. Для цього вам знадобиться, звичайно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказана дата видачі посилки. Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов: Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень. Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд. Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти. Збережемо комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування. Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем. ). гарантійний відділ Для зв'язку з нашим гарантійним відділом можна зателефонувати з будь-якого із зазначених на сторінці контактів телефону, де Вас переключать на потрібного фахівця, або написати на електронну пошту ikea_-house@gmail.com Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно надіслати на електронну ikea_-house@gmail.com : фото вироби, фото паспорта вироби, фото пошкодженого елемента і інформацію з номером замовлення. * Зверніть увагу, термін виконання рекламації складає 30 робочих днів, в деяких випадках встановлюється індивідуально , про що обов'язково Вас повідомимо, при цьому загальний термін вирішення питання не перевищуватиме 45 робочих днів
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.