Продавець IKEA-HOUSE розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
292 відгуків
promo_banner
+380 (93) 746-58-82
+380 (95) 258-22-64
IKEA-HOUSE
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

 ПОВЕРНЕННЯ Ми діємо на підставі закону про захист прав споживачів , який дає вам можливість повернути товар протягом 14 днів з дня покупки. Оскільки ikea_-house орієнтована на доставку товарів по всій Україні, ми починаємо вважати цей час не з дня замовлення і оплати товару, а з дня фактичного отримання вами товару на пошті або з дня доставки. Для цього вам знадобиться, звичайно, мати на руках документ пошти (накладну), де буде вказана дата видачі посилки. Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні наступних умов: Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень. Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд. Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти. Збережемо комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування. Пред'явлено товарний чек або накладна, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині. Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем. ). гарантійний відділ Для зв'язку з нашим гарантійним відділом можна зателефонувати з будь-якого із зазначених на сторінці контактів телефону, де Вас переключать на потрібного фахівця, або написати на електронну пошту ikea_-house@gmail.com Якщо у Вас виникли рекламаційні випадки, необхідно надіслати на електронну ikea_-house@gmail.com : фото вироби, фото паспорта вироби, фото пошкодженого елемента і інформацію з номером замовлення. * Зверніть увагу, термін виконання рекламації складає 30 робочих днів, в деяких випадках встановлюється індивідуально , про що обов'язково Вас повідомимо, при цьому загальний термін вирішення питання не перевищуватиме 45 робочих днів

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner